سال نو مبارک

  • بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست .
    و هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم
    و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی
  • سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد
    وقلب من نیایش می کند:
    خدایا! مرا متبرک کن
    تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر میدارم
    با تحسین و حیرت
    زیبائی را بجویم که همانا سرشت «تو»ست.
    خدایا مرا برکت آن بخش
    که هر روز وظیفه خویش را به انجام برسانم
    به برادران و خواهرانم یاری برسانم
    تا بار خود را در فراز و نشیب زندگی بر دوش کشند.
    و هر روز نیایش کنم:
    در آفتاب و باران بادا که خواست «تو» تحقق پذیرد.
    آمین
  • خانه تکانی دل...

    ادامه نوشته

    یک خبر.

    با سلام دوستانی که این ترم درس شیمی تجزیه را جزو واحد درسی خود انتخاب کرده اند.

    برای دریافت نمونه سوالات  اطلاع دهند تا جزو ه در اختیار دوستان قرار گیرد.

     

     پ ن :..........

    شما یادتون میاد ؟

    ادامه نوشته

    مرد میلیونری که چشم درد داشت.....


     آسان بیندیش راحت زندگی کن !!

    ادامه نوشته

    به به چه نمازی؟

    فکرم همه‌جا هست، ولی پیش خدا نیست
    سجاده زردوز که محراب دعا نیست

    گفتند سر سجده کجا رفته حواست؟
    اندیشه سیال من ـ ای دوست ـ کجا نیست؟!

    از شدت اخلاص من عالم شده حیران
    تعریف نباشد، ابداً قصد ریا نیست!

    از کمیتِ کار که هر روز سه وعده
    از کیفیتش نیز همین بس که قضا نیست

    یک‌ذره فقط کُندتر از سرعت نور است
    هر رکعتِ من حائز عنوان جهانی‌ست!

    این سجده سهو است؟ و یا رکعت آخر؟
    چندی‌ست که این حافظه در خدمت ما نیست

    به به، چه نمازی‌ست! همین است که گویند
    راه شعرا دور ز راه عرفا نیست!

    5 اسفند...

    روز تمام مهندسین نمونه مبارک...مخصوصا" مهندسین صنایع غذایی.

    تقدیم به شما.