شروع کلاس ها و برنامه نیمسال دوم
سلام دوستان
اینم برنامه ی ارائه شده ی ترم ۴:
|
|
۸-۱۰ |
۱۰-۱۲ |
۱.۵-۳.۵ |
|
شنبه |
طرح(ت) |
میکروب(ت) |
طرح(ع) |
|
یکشنبه |
شیمی تجزیه(ت) |
زراعت عمومی(ت) |
شیمی مواد۲ |
|
دوشنبه |
زراعت عمومی(ع) |
--- |
میکروب(ت) |
|
سه شنبه |
ترمودینامیک |
شیمی تجزیه(ع) |
میکروب(ع) |
|
چهارشنبه |
معارف ۱ (خواهران) |
شیمی تجزیه(ع) |
معارف ۱ (برادران) |
شروع کلاس ها شنبه ۲۹ بهمن می باشد...
خواهشا زودتر از این تاریخ به دانشکده مراجعه نشود;
و گرنه...
+ نوشته شده در دوشنبه دهم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 13:24 توسط حمیده کریمی
|