سلام دوستان

اینم برنامه ی ارائه شده ی ترم ۴:

 

۸-۱۰

۱۰-۱۲

۱.۵-۳.۵

شنبه

طرح(ت)

میکروب(ت)

طرح(ع)

یکشنبه

شیمی تجزیه(ت)

زراعت عمومی(ت)

شیمی مواد۲

دوشنبه

زراعت عمومی(ع)

---

میکروب(ت)

سه شنبه

ترمودینامیک

شیمی تجزیه(ع)

میکروب(ع)

چهارشنبه

معارف ۱ (خواهران)

شیمی تجزیه(ع)

معارف ۱ (برادران)

 

شروع کلاس ها شنبه ۲۹ بهمن می باشد...

خواهشا زودتر از این تاریخ به دانشکده مراجعه نشود;

و گرنه...