سپاس و ستایش دانشگاه ازاد را......
سپاس و ستايش دانشگاه آزاد را، که ترکش موجب بي مدرکي است و به کلاس اندرش مزيد بي پولي، هر ترمي که آغاز مي شود موجب پرداخت زر است و چون به پايان مي رسد سيب ضرر، پس در هر سال دو ترم موجود و بر هر ترمي شهريه ايي واجب، از جيب و جان که برآيد کز عهده ي خرجش به درآيد...
+ نوشته شده در جمعه هفتم آبان ۱۳۸۹ ساعت 14:12 توسط علی امیر صالحی
|